پراید

بهترین ماشین ایرانی پراید
گرچه گاهی قاتل جانی پراید!
بینمت اکنون به هرجا و مکان
جانشین خوب پیکانی پراید
بسکه محکم هستی و سفت و قوی
مثل تانک جنگ میمانی پراید!
چشم بی پولان همه بر روی تو
چون که امید فقیرانی پراید
اغنیا سوی فراری می روند
درد ماها را تو درمانی پراید
هر کجا باشد ژیان یا که رنو
توی آنجا مثل سلطانی پراید
دارد اکنون اصغری و آتقی
مریم و مش مهدی و مانی پراید
یا که دارد بندری و ساوه ای
سیستانی و خراسانی پراید
گر که از مادرزنت سیری هنوز
هدیه اش کن بی پشیمانی پراید
من خجالت می کشم از وصف تو
بسکه داری حسن پنهانی پراید

مدرک گرایی

پیامک زد شبی لیلی به مجنون

که هر وقت آمدی از خانه بیرون
بیاور مدرک تحصیلی ات را
گواهی نامه ی پی اچ دی ات را
پدر باید ببیند دکترایت
زمانه بد شده جانم فدایت
دعا کن مدرکت جعلی نباشد
زدانشگاه هاوایی نباشد
وگرنه وای بر احوالت ای مرد
که بابایم بگیرد حالت ای مرد
چو مجنون این پیامک خواند وارفت
به سوی دشت و صحرا کله پا رفت
اس ام اس زد ز آنجا سوی لیلی
که می خواهم تورا قد تریلی
دلم در دام عشقت بی قرار است
ولیکن مدرکم بی اعتبار است 
چه سنگین است بار این جدایی
امان از دست این مدرک گرایی

پدر کجایی

گفتم : " پدر کجایی ؟ ، من بی پدرترینم ! "

گفتا که : " توی قبرم ، من این ته زمینم ! "

 

گفتم  که : " رفتن تو ، اشک مرا درآورد "

گفتا : " بمیرم ای جان ، اشک تو را نبینم "

 

گفتم : " دل شکسته ، ساز شکسته باشد "

گفتا : " تو گفته بودی ، من عاشق معینم ! "

 

گفتم : "خوشا به حالت ،n  متر  قبر داری ! "

گفتا که : " چی شنید م  ؟! ، خیلی به تو ظنینم ! "

 

گفتم که : " قدّ قبرت ، من خانه ای ندارم "

گفتا که : " بی خیالش ، فرزند نازنینم "

 

گفتم : " دعا نکردی ، یاری شود نصیبم "

گفت : " از کجا بیارم ؟! ، از توی آستینم ؟! "

 

گفتم : "هنوز تنها ، هی طنز می پرانم "

گفتا که : "من هم این جا ، پیش عزیزترینم ! "

 

گفتم که : "شاد باشی ، روز پدر مبارک "

گفتا : " غم تو دارم ، هرجا که می نشینم "